مقالات

انواع تیشرت مردانه

تیشرت مردانه

معرفی انواع تیشرت مردانه

پوشیدن تیشرت مردانه از قرن نوزدهم میلادی به بعد رواج  پیدا کرده است. در طول دهه های گذشته نیز برند های مختلف جهانی توانسته اند متنوع ترین انواع تیشرت های مردانه را تولید و عرضه کنند. امروزه آقایان از تیشرت های یاد شده به خوبی استقبال می کنند. آقایان بایستی چندین تیشرت متفاوت را در جالباسی خود داشته باشند. بهترین و مناسب ترین زمان برای پوشیدن تیشرت های یاد شده، فصل گرما می باشد. با این حال بسیاری از افراد در فصل زمستان نیز به دنبال راهنمای خرید و استفاده از تیشرت های یاد شده هستند.

پرفروش ترین و محبوب ترین انواع تیشرت آقایان عبارتند از:

 تیشرت رگلان مردانه: افرادی که به دنبال تیشرت مناسب آقایان هستند، می توانند مدل های رگلان آن را مورد بررسی قرار دهند. آستین تیشرت های یاد شده از درز مورب برخوردارند که این امر از مهمترین مشخصه های مربوط به تیشرت های رگلان می باشد. ظاهر مربوط به تیشرت های مذکور زمستانی می باشد و قیمت مناسبی را نیز دارند.
تیشرت دکمه دار مردانه: تیشرت مردانه دکمه دار یا Y یکی از محبوب ترین تیشرت های موجود در بازار می باشد. تیشرت های یاد شده ویژگی های تیشرت یقه گرد و ساده را به خود اختصاص داده اند. شما می توانید در بسیاری از موقعیت ها از تیشرت های دکمه دار استفاده کنید. همچنین این مدل از تیشرت ها مناسب برای آقایانی می باشند که از بالاتنه ی ورزیده ای برخوردارند. امروزه تیشرت های دکمه دار مردانه در سایز و رنگ بندی های متنوعی تولید می شوند.
تیشرت فیت مردانه: تیشرت مردانه فیت را می توان در فهرست انواع تیشرت های آقایان مشاهده کرد. این مدل از تیشرت ها از پارچه های کشسانی تهیه و تولید می شوند. بنابراین جذب بدن شده و اندام شما را به نمایش می گذارند. شما می توانید تیشرت های فیت مردانه را با ژاکت های تنگ ست نموده و شیک ترین استایل را برای خود به ارمغان آورید.
تیشرت لانگ مردانه: در مبحث مربوط به تیشرت مناسب آقایان می توان به مدل لانگ اشاره کرد. تیشرت های مدل لانگ برای اولین بار توسط برند اسکیت طراحی و تولید شدند. این مدل از تیشرت ها یقه ی گردی دارند و بلندی آن تا روی ران ها می باشد. امروزه بسیاری از نوجوانان با علاقه مندی بالایی به دنبال استفاده از تیشرت های لانگ هستند. این محصولات را می توانید با کتانی و جین های گشاد ست نمایید.

آشنایی با سایر بهترین انواع تیشرت مردانه

تیشرت مردانه همانطور که اشاره شد از محبوبیت بسیار بالایی در نزد آقایان برخوردار می باشد. شما می توانید از فروشگاه پیش روی تان تنوع مربوط به تیشرت های مردانه را مورد بررسی قرار داده و بهترین تیشرت را خریداری کنید. از سایر بهترین انواع تیشرت های مردانه می توان به گزینه های ذیل اشاره کرد:

تیشرت پولو مردانه: اگر شما هم قصد خرید تیشرت مناسب آقایان را در سر دارید، بهتر است که تیشرت پولو مردانه را با دقت بالایی مورد بررسی قرار دهید. تیشرت های پولو مناسب برای افرادی می باشند که در کنار زیبایی، به دنبال راحتی نیز هستند. آقایان شیک پوش می توانند تیشرت های پولو را در مراسم ها و مهمانی های مختلف مورد استفاده قرار دهند. همچنین تیشرت های یاد شده به گونه ای دوخته شده اند که شما را رسمی و شیک پوش جلوه می دهند.

تیشرت یقه گرد مردانه: یکی از بهترین انواع تیشرت های مردانه را مدل های یقه گرد آن شکل داده اند. افرادی که از صورت لاغر و کشیده ای برخوردار هستند، می توانند از تیشرت های مذکور استفاده کنند. همچنین امروزه تمام آقایان در جالباسی خود یک یا چند نوع از تیشرت های یقه گرد را دارند.

تیشرت یقه هفت مردانه: در حین بررسی تیشرت مناسب آقایان می توان به مدل های یقه هفت آن اشاره کرد. تیشرت های یقه هفت مردانه یکی از پرکاربردترین انواع تیشرت های موجود در بازار می باشد. شما می توانید با پوشیدن تیشرت های یاد شده ظاهر بسیار شیک و مرتبی را داشته باشید. همچنین افرادی که لاغر اندام هستند، می توانند به راحتی از تیشرت های یقه هفت مردانه استفاده کنند.

در حین خرید تیشرت های مردانه بایستی به چه موارد توجه کرد؟

اکنون که قصد دارید تا شیک ترین و بهترین تیشرت مردانه را تهیه و خریداری کنید، بهتر است که به برخی از موارد توجه نمایید. در این صورت می توانید از میان تیشرت های مردانه ، مناسب ترین تیشرت را با توجه به سلیقه و اندام خود خریداری کنید. مهمترین آیتم ها و فاکتورهای مورد توجه در حین خرید تیشرت های مردانه عبارتند از:

توجه به جنس تیشرت مردانه: تیشرت های مردانه از پارچه های پلی استر، پنبه و ترکیب پلی استر و پنبه تولید می شوند. سعی کنید تیشرتی را در سبد خریدتان قرار دهید که از جنس پنبه باشد.

قیمت تیشرت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص تیشرت های مردانه وجود دارد، قیمت مربوط به این محصولات است. خریداران می توانند با توجه به قدرت مالی خود ایده آل ترین انواع تیشرت را تهیه کنند. قیمت تیشرت های پنبه ای معمولا بالا می باشد.

طرح چاپ شده بر روی تیشرت: در خرید تیشرت مناسب آقایان حتما طرح چاپ شده بر روی تیشرت های را مورد بررسی قرار دهید و مناسب ترین تیشرت را در اولویت سفارش خود قرار دهید.

        رنگ تیشرت: توصیه می شود که با توجه به رنگ بندی کفش، شلوار یا ژاکت خود مناسب ترین انواع تیشرت ها را خریداری کنید. به عبارتی تیشرتی را در اولویت خرید خود  قرار دهید که از رنگ مناسبی برخوردار است و شما می توانید به راحتی آن را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

سایز تیشرت: شما می توانید با توجه به جدول استاندارد سایز تیشرت، مناسب ترین و بهترین تیشرت را انتخاب کرده و آن را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *