پوشاک مردانه

زیرپوش رکابی

زیرپوش رکابی یکی از انواع محصولات و لباس‌هایی است که این روزها می‌توانیم آن را تن همه آقایان ببینیم. معمولاً این مدل از زیرپوش‌ها انواع مختلف و طرح‌ها و رنگبندی‌های متفاوتی دارند. برای آنکه بتوانید بهترین نوع زیرپوش را خریداری کنید و این محصول را بهتر بشناسید، با ما همراه باشید.

زیرپوش رکابی چیست؟

زیرپوش‌های رکابی به دسته‌ای از محصولات و لباس‌های زیر گفته می‌شوند که برای آقایان، مردان جوان و نوجوان گزینه و انتخاب بسیار مناسبی هستند. این محصولات معمولاً از جنس‌های نخ پنبه، پلاستیک و نانو الیاف تولید می‌شوند که در زمان خرید باید حتماً جنس آن را بررسی کنید. زیرپوش‌های رکابی معمولاً به شکل‌های بدون آستین دوخته می‌شوند و در موقعیت‌های مختلف نیز می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. البته این نکته را هم به یاد داشته باشید که گاهی اوقات خانم‌ها هم از زیرپوش رکابی مردانه استفاده می‌کنند.

جنس‌های زیرپوش رکابی

 مردانه همانطور که می‌دانید زیرپوش رکابی مردانه می‌توانند از چند جنس مختلف ساخته شده باشند که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. با توجه به موقعیتی که می‌خواهید از این لباس استفاده کنید و همچنین با توجه به دیگر نکات، بهتر است در زمان خرید جنس زیرپوش را بررسی کنید.

  • زیرپوش رکابی تریکو

زیرپوش رکابی تریکو با نام زیرپوش‌های پلی استر هم شناخته می‌شوند. در این محصولات چیزی حدود ۵۵ الی ۷۰ درصد از نخ و ۳۰ درصد باقی نیز از پلاستیک ساخته می‌شود. البته این نکته را باید بدانید که استفاده کردن از پلاستیک دو دلیل مهم دارد. دلیل اول آن است که ماده پلاستیک ارزان‌تر از نخ است و به همین خاطر می‌توان گفت که قیمت زیرپوش هم کاهش پیدا می‌کند. دلیل دوم نیز آن است که پلاستیک می‌تواند دوام زیرپوش رکابی را بسیار بیشتر کند.

  • زیر پوش رکابی پنبه‌ای

مورد بعدی زیرپوش‌هایی هستند که با نام زیرپوش پنبه‌ای شناخته می‌شوند. این نوع از محصولات کاملاً از نخ و پنبه ساخته می‌شوند که می‌توانند به خوبی عرق و رطوبت بدن را جذب کنند.

گاهی اوقات ممکن است زیرپوش رکابی پنبه‌ای را خریداری کنید که پس از یک مدت پرز پرز شود. این موضوع به دلیل درصد کمی از پلاستیک است که در این محصول وجود دارد و به خاطر افزایش دوام به آن اضافه شده است.

  • زیرپوش رکابی بامبو

مدل بعدی زیرپوش‌های رکابی مردانه مواردی هستند که از الیاف‌های چوب بامبو ساخته می‌شوند. این زیرپوش‌ها قابلیت چاپ بالایی دارند و از طرفی هم دوام و ماندگاری آنها بسیار بیشتر است. فراموش نکنید که زیرپوش‌های بامبو بسیار شیک‌تر از زیرپوش‌های معمولی به نظر می آیند.

  • زیرپوش رکابی استریج

این مدل از زیرپوش‌های رکابی از جمله مواردی هستند که بسیار پرطرفدار بوده و غالباً نیز قیمت‌های ارزانتری نسبت به مدل‌های قبلی دارند. زیرپوش‌های استریج از ۱۰۰ درصد مواد پلاستیکی ساخته شده‌اند و به همین دلیل نیز عرق بدن را زیاد جذب نمی‌کنند.

زیرپوش‌های استریج از مواد پلاستیکی ساخته شده‌اند و به همین خاطر نیز با شستشوی زیاد دچار خرابی و دفرمگی نمی‌شوند.

دلایل اهمیت استفاده از زیرپوش رکابی

استفاده کردن از زیرپوش رکابی یک سری دلایل دارد که باید حتماً در نظر داشته باشید. در اینجا می‌خواهیم این دلایل و موارد را به خوبی بررسی کنیم تا شما نیز با آنها آشنا شوید.

  • جلوگیری از تعریق زیاد

اولین مورد آن است که اگر زیرپوش رکابی را در زمان کار و یا ورزش به تن داشته باشید متوجه می‌شوید که تعریق بدنتان نیز کمتر از حالت معمولی است. این موضوع به دلیل آن است که عرق بدن توسط زیرپوش جذب می‌شود و دیگر روی پوست باقی نمی‌ماند.

  • جلوگیری از بوی نامطبوع

 در زمانی که عرق می‌کنید و عرق روی پوستتان باقی می‌ماند مسلماً بوی بدنتان نیز بد می‌شود. برای آنکه از این اتفاق جلوگیری کنید می‌توانید از زیرپوش رکابی و یا هر نوع زیرپوش دیگری استفاده نمایید تا به خوبی از ایجاد بوی نامطبوع بدن جلوگیری نمایید.

  • جلوگیری از ایجاد بیماری‌های پوستی

زیرپوش و یا عرق گیر مواردی هستند که می‌توانند عرق و رطوبت بدن را کاملاً به خود جذب کنند. این موضوع سبب می‌شود تا از ایجاد هرگونه قارچ و یا بیماری‌های پوستی و جلدی دیگر جلوگیری شود.

  • حفظ ظاهر پیراهن‌ها

زمانی که از زیرپوش رکابی زیر پیراهن‌های کلاسیک خود استفاده می‌کنید به راحتی می‌توانید ظاهر شیک‌تری را به لباس خود بدهید، بنابراین استفاده از آن را به هیچ وجه فراموش نکنید. اما در نظر بگیرید که حتماً رنگ زیرپوش را با رنگ پیراهن خود ست کنید.

  • طرح و رنگ‌های مختلف

 زیرپوش رکابی می‌تواند هم طرح، هم جنس و هم رنگ‌های مختلفی داشته باشد. بنابراین برای هر کدام از لباس‌ها و پیراهن‌های خود می‌توانید زیرپوش همرنگ آن را نیز انتخاب کنید. البته جنس‌های مختلف نیز برای آنکه بتوانید انتخاب‌های بیشتری داشته باشید وجود دارند.

  • قابل استفاده در محیط‌های مختلف

زیرپوش رکابی را می‌توانید در موقعیت‌ها و محیط‌های مختلفی همچون ورزشگاه، سالن‌های ورزشی، پیاده‌روی، دویدن، موقعیت کاری و رسمی، روزمره و غیره استفاده نمایید.

نکات مهم در زمان خرید زیرپوش رکابی

وقتی که برای خرید زیرپوش رکابی به فروشگاه و یا آنلاین شاپی مراجعه می‌کنید باید یک سری از نکات را هم در نظر بگیرید تا محصولی که خریداری می‌کنید برای شما بتواند گزینه مناسبی باشد و کارایی‌های زیادی را ارائه کند. در اینجا این نکات مهم را با هم بررسی می‌کنیم که شما هم از آنها باخبر شوید و در زمان نیاز بتوانید آنها را استفاده کنید.

  • حتماً زیر پوشی با جنس مناسب خریداری کنید. همانطور که توضیح دادیم جنس زیرپوش‌ها می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین موردی را انتخاب کنید که می‌دانید برای موقعیت مورد نظر شما گزینه مناسبی است.
  • زیرپوش مناسب سایز خودتان را انتخاب کنید. معمولاً زیرپوش‌های بزرگتر و یا بسیار کوچک‌تر از سایز شما می‌توانند سبب ایجاد ناراحتی در طول روز شوند.
  • در انتخاب طرح و رنگ زیرپوش‌ها بسیار دقت کنید. هر طرح و رنگی نمیتواند برای هر موقعیتی مناسب باشد.

کلام پایانی

زیرپوش رکابی را حتماً از بهترین کیفیت تهیه کنید. شرکت آتیس در حال حاضر بهترین انواع زیرپوش رکابی و سایر لباس زیرها را عرضه می‌کند. بنابراین در صورتی که به دنبال خرید یک جنس با کیفیت، با دوام و همچنین قیمت مناسب هستید محصولات آتیس می‌تواند انتخاب خوبی باشد. به راحتی می‌توانید به وب سایت آتیس مراجعه کنید و توضیحات و ویژگی‌های تمامی محصولات را در این وب سایت بررسی نمایید. این موضوع باعث می‌شود که خرید بهتر و مناسب‌تری را بتوانید تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *